Artist
Updates
Popular
Artists
A-Z
Artists
A-Z
Lyrics
Lyrics
Updates
Popular
Lyrics
NEW
Lyrics

Lyrics to What I Like About you jon b ft. Babyface
by Babyface

Search for lyrics & artists here...
 
www.mp3lyrics.org
[edit]Song titleWhat I Like About you jon b ft. Babyface
[edit]Artist nameBabyface
[edit]Lyrics languageEnglish
Perform your corrections in the white field, then press submit
Your suggestion was successfully received.
It will be reviewed asap, THANK YOU!
Your suggestion is being sent, please wait...
Not sent because no change made.
You must make a change to send a suggestion.
Suggestion already sent for this field!
There was en ERROR! We were unable to receive your suggestion.
Please try to contact if you want to continue.
[edit]
What I Like About You ft. Babyface
Written By Babyface & Jon b
Produced by Babyface 2004
(From Jon B new Album Stronger Everyday)

You have this way about you, that's so
adorable, you have this way about you,
that's so adorable
Ain't nothing fake about you, girl you're so approachable
You probably never done a bad thing in your life
The type of girl that make a player wanna do right
And I wanna let you know, it ain't just cause your beautiful
But I don't mind the physical but we go so much deeper yo
And I ain't never thought I would say no s**t like that
But as a matter of fact
You're the reason why I always come home early girl
Cause I know you'll be there waiting for me
And I got no reason for me to second guess it girl
I know your crazy bout me

Chorus - Babyface:
That's what I like about you
I love it when you dance with me
What I adore about you
I love it when you laugh with me
That's what I like about you
How we be liking the same song
That's what I like about, what I adore
about, that's what I like about you
I love it how you chill me out
What I adore about you
And somehow never put me down
That's what I like about you
You know how to make a player proud
Find more similar lyrics on http://mp3lyrics.com/rCLYeah, that's what I like about, that's what I like about you

Verse 2:
You're so incredible, it's understandable
That's why I'm always trying to floss you, you're so bankable
Girl, do you even know the damage that you cause
I'll do just bout anything for you,
even damn near break the law
And If the world was ending I know just where I would wanna go
Just one day left what to do, spend my last minutes with you
And I ain't never thought I would say no s**t like that to you
Beau, but as a matter of fact
You're the reason why I always come home early girl
Cause I know you'll be there waiting for me
And I got no reason for me to second guess you girl
I know you're crazy bout me
Chorus

Bridge:
First I wanna tell you how much I like
That thing you do when I do it to you
We be makin our ride bump up and down,
bounce bounce We gon' take it to the
house, we can go another round
You know I like to wear it out, girl I
like it when you shout my name
From our up and down game, tell me baby who's playing
That's my word, you got the thang
Good enough to eat your lovin' like a home cooked plate, yeah
You're the reason why I always come home early girl
Cause I know you'll be there waiting for me
And I got no reason for me to second guess you girl
I know you're crazy bout me
Chorus
[edit]
Wrong Lyrics? Help us improve and ↠ Correct Them !
Thank you for visiting www.mp3lyrics.org, we hope you had fun :-)

Comments on What I Like About you jon b ft. Babyface Lyrics by Babyface

 
 
Add a comment...
Comment using...
 
Facebook social plugin

Other songs similar to Babyface What I Like About you jon b ft. Babyface lyrics

If you like What I Like About you jon b ft. Babyface lyrics by Babyface you may also like the lyrics to these similar songs

  1. English 169 LyricsBow Wow He Ain't Gotta Know
  2. English 91 LyricsOmarion He Ain't Gotta Know
  3. English 87 LyricsDonell Jones Imagine That
  4. English 113 LyricsPink Can't Take Me Home
  5. English 37 LyricsJennifer Hudson My Heart
  6. English 36 Lyrics69 Boyz Get Together
  7. English 18 LyricsRich Boy Good Things
  8. English 27 LyricsImx Ain't no Need
  9. English 334 LyricsBabyface Word to the Badd!!
  10. English 13 LyricsBow Wow, Omarion He Ain't Gotta Know
  11. English 36 LyricsKandi I Like Him
  12. English 127 LyricsWill Smith Candy
  13. English 19 LyricsSean Garrett Lay Up Under Me
  14. English 94 LyricsAvant Serious
  15. Malay 83 LyricsKeyshia Cole No Other
  16. English 86 LyricsLil' Jon & The East Side Boyz In Da Club
  17. English 171 LyricsBeyoncé Knowles Irreplaceable (Remix)
  18. English 334 LyricsBabyface Every Little bit of my Heart
  19. English 76 LyricsMario Kryptonite
  20. English 19 LyricsCam Meekins Do You
  21. English 334 LyricsBabyface Never Love you
  22. English 123 LyricsJagged Edge Visions
  23. English 97 LyricsJustin Bieber Favorite Girl
  24. English 77 LyricsKid Ink Neva Eva
  25. English 361 LyricsR. Kelly Satisfy you
  26. English 90 LyricsP. Diddy (Puff Daddy) Satisfy you
  27. English 97 LyricsPuff Daddy Satisfy you
  28. English 86 LyricsLil' Jon & The East Side Boyz Bitches Ain't Shit
  29. English 97 LyricsJustin Bieber Thinking About You
  30. English 19 LyricsAbs (Stop That) Bitchin'
  31. English 86 LyricsLil' Jon & The East Side Boyz Lovers & Friends
  32. English 14 LyricsTha Liks Best U Can
  33. English 13 LyricsAsia Cruise Worry 'Bout me
  34. English 123 LyricsJagged Edge Me That's Who
  35. English 7 LyricsKid Frost Mamacita
  36. English 86 LyricsLil' Jon & The East Side Boyz Play No Games
  37. English 334 LyricsBabyface This is for the Lover in you
  38. English 103 LyricsJermaine Dupri Whatever
  39. English 73 LyricsKelly Rowland Dilemma
  40. English 142 LyricsMya How You Gonna Tell Me?

Lyrics to What I Like About you jon b ft. Babyface
by Babyface

Share on Google+
Share on Twitter
Like on Facebook
Share on any media
Comment on These Lyrics
 
Listen to song What I Like About you jon b ft. Babyface by Babyface for FREE