Artist
Updates
Popular
Artists
A-Z
Artists
A-Z
Lyrics
Lyrics
Updates
Popular
Lyrics
NEW
Lyrics

Lyrics to Extasy
by Ja Rule

Search for lyrics & artists here...
 
www.mp3lyrics.org
[edit]Song titleExtasy
[edit]Artist nameJa Rule
[edit]Lyrics languageEnglish
Perform your corrections in the white field, then press submit
Your suggestion was successfully received.
It will be reviewed asap, THANK YOU!
Your suggestion is being sent, please wait...
Not sent because no change made.
You must make a change to send a suggestion.
Suggestion already sent for this field!
There was en ERROR! We were unable to receive your suggestion.
Please try to contact if you want to continue.
[edit]
Yeah, yeah, uh uh, you don't want it
You one of them jokers there
Split it in half nigga
Gimme that vodka water too, yeah

World get on one if you're not afraid to fly
You need to get on a flight and fly tonight
Run up in the hottest clubs so high
That tonight for these hoes is nuttin' but love

We're feelin' extra, extraordinary freaky
And I know you hoes wanna roll with me
I shoot by the bar, place my order
Big baller orderin' all that damn water

I head up to VIP thug style
Like wow, nobody sippin' on Cristal?
They all got an Evian or OJ
And shorty that I just met, name was Candy

Said she like this true candy to bring it up
I said that's cool with me as a ass to touch
She said, "Rule you scandalous," lick the lips
Popped another one and grabbed my nuts

I said, "I fuck so fabulous on ex' all night
Nothin' but sweat and rough sex
Now, ya know what's next, we up to high noonin'
Ain't slept yet and girl it's so good"

I don't wanna control ya
Just wanna make ya mine
And when your life's outta order
Just have a good time

And extasy, I wanna fly
And bring ya sex in me, I feel right
Extasy, I'm flyin' high
When ya sex in me I feel right

Extasy, I'm gonna fly
And when ya sex in me I feel right
Extasy, I'm flyin' high
And when ya sex in me it's so right

Yeah, yeah, bitch, c'mon and fly high, baby, just you and I baby
Gotta flight that leaves at a quarter to nine
Anybody boardin'? C'mon then we ballin', wow
And full of Remy, hard to keep my balance

So when I'm in Mo, all of you hoes got the talent
High feelin' like it's all love and no violence
Full sweat, bloodshot eyes and large pupils, X-men
This is some shit that I could get used to

I usually blow weed with intentions to OD
Drink Evian slowly when I'm on E
And only those who feel me gonna hear me
Especially hoes in extasy

Find more similar lyrics on http://mp3lyrics.com/6WvWe got the murder man, that's the spot to chill
Got bitches poppin' pills, feelin' hot for real, for real
Take that shirt off, take that skirt off
'Cause my dick is hard and your ass is soft

Now that's a freaky combination
And freaky conversations leads to freaky situations
Like me tastin' your sexuality
Sexy, you ever took extasy?

And have you wildin' in a club, smilin' at a thug
Express your hugs with one fuckin' all of us
That's right we freakin' off for life
Pass the OJ, we gettin' high tonight

On extasy, I wanna fly
And bring ya sex in me, I feel right
Extasy, I'm flyin high
When ya sex in me I feel right

Extasy, I'm gonna fly
And when ya sex in me I feel right
Extasy, I'm flyin' high
And when ya sex in me it's so right

Deutsche, Deutsche, before I start the Porsche
I keep them pumpin' off the Calvin Kleins, Boodo's and the Nike swoosh
And party saggin' like two loose socks
Invest the money in stocks, we gettin' the orange juice crops

We ready to get outta hear, disappear
The bitch get like David Copperfield when she pop a pill
Wanna do it in the high heels on top of a high hill
'Cause my nigga ain't tryin' to run up then I will

Hit it from behind that's how I party wit mines
Man we up all night fuckin' by the Hollywood sign
Yeah, got smacked up, every time she backed up
Didn't know there was room in the back of the lack truck

I pass her the job then he passed it back
Told my girl to find a Magnum raps, bitch
You need a shoe shine job, the way you polish a knob
Backstage, panties down, eatin' dick, goodbye biotch

I don't wanna control ya
Just wanna make ya mine
And when your life's outta order
Just have a good time

Extasy, I wanna fly
And bring ya sex in me, I feel right
Extasy, I'm flyin' high
When ya sex in me I feel right

Extasy, I'm gonna fly
And when ya sex in me I feel right
Extasy, I'm flyin' high
And when ya sex in me it's so right
Yeah bitch, c'mon
[edit]
Wrong Lyrics? Help us improve and ↠ Correct Them !
Thank you for visiting www.mp3lyrics.org, we hope you had fun :-)

Comments on Extasy Lyrics by Ja Rule

 
 
Add a comment...
Comment using...
 
Facebook social plugin

Other songs similar to Ja Rule Extasy lyrics

If you like Extasy lyrics by Ja Rule you may also like the lyrics to these similar songs

  1. English 179 LyricsJa Rule Livin' It Up
  2. English 47 LyricsCase Livin' it up
  3. English 179 LyricsJa Rule X
  4. English 130 LyricsBlack Eyed Peas Sexy
  5. English 111 LyricsJim Jones This is for my Bitches
  6. English 231 LyricsLil' Kim Satisfy you (Remix)
  7. English 97 LyricsPuff Daddy Satisfy you (Remix)
  8. English 14 LyricsElectrik Red Drink in my Cup
  9. English 87 LyricsG-Unit I Smell Pussy
  10. English 749 LyricsLil' Wayne Ask Dem Hoes
  11. English 278 LyricsVarious Artists Livin' it up
  12. English 283 LyricsToo $Hort I'm a Player
  13. English 111 LyricsKeith Sweat Just Wanna Sex You
  14. English 179 LyricsJa Rule Murder Me
  15. English 88 LyricsDaz Dillinger It Might Sound Crazy
  16. English 230 LyricsTwista Pimp on
  17. English 58 LyricsNext Phone sex
  18. English 76 LyricsNoreaga The Jump off
  19. English 20 LyricsSmut Peddlers Talk Like sex pt. ii
  20. English 19 LyricsCrime Mob Diggin me
  21. English 122 LyricsDJ Quik One On 1
  22. English 74 Lyrics2 Live Crew When we get Them Hoes
  23. English 12 LyricsDirty Rollin' Vogues
  24. English 83 LyricsTru It's my Time
  25. English 392 Lyrics50 Cent I Smell Pussy
  26. English 7 LyricsMadcon Freaky Like Me
  27. English 64 LyricsTimbaland & Magoo In Time
  28. English 66 LyricsTimbaland & Magoo In Time
  29. English 201 LyricsTyga Real Tonight
  30. English 122 LyricsDJ Quik Tha Ho In You
  31. English 130 LyricsBlack Eyed Peas Fanatic Girl
  32. English 74 Lyrics2 Live Crew If you Believe in Having sex
  33. English 244 LyricsThree 6 Mafia U got da Game Wrong
  34. English 69 LyricsYing Yang Twins Say I Yi Yi
  35. English 375 LyricsTrey Songz I Invented Sex (Remix)
  36. English 15 LyricsSolé 4, 5, 6
  37. English 143 LyricsJuvenile Fuckin' With Me
  38. English 66 LyricsFive Lay all Your Lovin' on me
  39. English 57 Lyrics5ive Lay all Your Lovin on me
  40. English 65 LyricsDavid Banner Mama's House

Lyrics to Extasy
by Ja Rule

Share on Google+
Share on Twitter
Like on Facebook
Share on any media
Comment on These Lyrics
 
Listen to song Extasy by Ja Rule for FREE