Artist
Updates
Popular
Artists
A-Z
Artists
A-Z
Lyrics
Lyrics
Updates
Popular
Lyrics
NEW
Lyrics

Version 2 of Lyrics to
Gangsta Shit by Outkast

Search for lyrics & artists here...
 
www.mp3lyrics.org
[edit]Song titleGangsta Shit
[edit]Artist nameOutkast
[edit]FeaturingSlimm Calhoun & C-Bone & T-Mo
[edit]Lyrics languageEnglish
Perform your corrections in the white field, then press submit
Your suggestion was successfully received.
It will be reviewed asap, THANK YOU!
Your suggestion is being sent, please wait...
Not sent because no change made.
You must make a change to send a suggestion.
Suggestion already sent for this field!
There was en ERROR! We were unable to receive your suggestion.
Please try to contact if you want to continue.
[edit]
Big Boi
Some of that uh, LTD Lincoln Town Car
Some of that El Dorado funk, know what I'm talking about
Gangsta Shit, you know, lay back, cool out, yeah
You know we keep it crunk around here, A-town style
Getting head on the highways yeah, but this what I wanna know

Hook
Do you really wanna know about some gangsta shit
Do you really wanna know about some gangsta shit
Do you really wanna know about some gangsta shit
Outkast, Goodie Mob and the Dungeon click
Do you really wanna know about some gangsta shit
Do you really wanna know about some gangsta shit
Do you really wanna know about some gangsta shit
Dirty South nigga we straight gangsta pimps

Big Boi
O-U-T-K-A-S-T,O-N-P,G-O-O-D-I-E, so fresh so clean
Back with Stankona, Dungeon Family
Pearl Cadillac on dics adn vogues, flip
flops, t-shirts and Dickies
It's the return of Billy Ocean, Cuervo is my drink
Stank, stank means you got the funkiest, dopest heat on the street
Three G ski, Slimm, Big Boi and ths is C B-O-N-E
If you need some back-up find Jerome,
ya girl gonna give you grief at home
Just tell these hoez wanna be on the same team that she's layin on

Hook

C-Bone
Dope boys in the trap like to stack the dough
When beef come areound can't let it go
When my funds turn legit i'm gonna let you know
Ridin rims real good down Old National
It's trappable, two bed, Jacuzzi bath, it's natural
Puttin cheese in ya stash, un-taxable futhermuckers get mad
Steady watching myself, got eyes in my back
Don't take no slack, when you managing the trap
If you work out, gotta get it right back
I trap by day boy, rap by night,
C-Bone in this Bitch College Park trump tight

Hook

T-Mo Goodie
I'm pimp tight, give a fuck, niggaz know what's up
It's T-Mo and Outkast in the back of my truck
Find more similar lyrics on http://mp3lyrics.com/CfNsWe gotta simple little problem that we got to solve
It like it ain't about the money, we got to handle the job
No colors or rags, just guns and masks
We not scared to blast and dip off fast
With the Dungeon click, just pulled a lick
Now what you really wanna know about the gangsta shit

Slimm Calhoun
Back on the scence, a sack of green
sitting on crome and rubber bands
Paint looking like Candyland, it's Sllimm the South Paw triggerman
Flippin work and whippin weight, rock up, roll and get the papes
Chop them hoez and then you skate, ack
to the block wit the deflate
Grams the O's, slabes to whole one's da flake
A young nigga holdin big face foldin
Pimps are known for catching runaways
A good hustler's known to keep his gun away
First nigga run up and try to jack mine,
first nigga fuck up to get flat lined
Pack still stainless Coupe and Verts brainless
Y'all don't wanna fuck wit me, the trunk be at bangin
Of the chain danling, y'all know that i'm form C.P

Hook

Andre 3000
Outkas wit a K, yeah them niggaz are hard
Harder than a nigga trying to impress God
We'll pull your're whole deck, fuck pulling your card
And still take my guitar and take a walk in the park
Any play the sweetest melody the street ever heard
Now bitches sucking on my nouns and I'm eating their verbs
Get full, and niggaz, niggaz,
pop, pop, lock, lock to the, to the beat, beat
As if pitbulls went out of style, made a vow to myself
If it's for the wealth i'll stop, well put i like this
It's like me selling some dope because my girlfriend wants to shop
Wrong reason, whatever the season, hey
winter, spring, summer or fall
I dont stall, slow drag wit your brain against the wall
Yeah, nigga naw, we learn to the side don't fall
All y'all fuck boys, tuck toys inside your pants
Just to pull it out, point it at the ground
and make a nigga wanna dance
Now what that be for, you're on that reefer and on that Tupac
In front of them oooh wops, trying to
show out, that's the hoe route
Talking loud talking bout that's gangsta shit
[edit]
Wrong Lyrics? Help us improve and ↠ Correct Them !
Thank you for visiting www.mp3lyrics.org, we hope you had fun :-)

Comments on Gangsta Shit Lyrics by Outkast

 
 
Add a comment...
Comment using...
 
Facebook social plugin

Other songs similar to Outkast Gangsta Shit lyrics

If you like Gangsta Shit lyrics by Outkast you may also like the lyrics to these similar songs

  1. English 145 LyricsOutkast Call of da Wild
  2. English 42 LyricsMc Ren Fuck What ya Heard
  3. English 145 LyricsOutkast Ain't no Thang
  4. English 82 LyricsPastor Troy Fuck em
  5. English 39 LyricsMr. Serv-On Fuck you Serv
  6. English 174 LyricsBun-B Gladiator
  7. English 13 Lyrics8ball & Mjg Look at the Grillz
  8. English 125 LyricsKurupt Gangsta's
  9. English 145 LyricsOutkast Tomb of the Boom
  10. English 109 LyricsTrae Stay Out My Way
  11. English 536 LyricsSnoop Dogg Gangsta Walk
  12. English 39 LyricsThe Luniz Mobb Shit
  13. English 69 LyricsYing Yang Twins Atl Eternally
  14. English 179 LyricsJa Rule Let's Ride
  15. English 44 Lyrics8-Ball & MJG Look at the Grillz
  16. English 244 LyricsThree 6 Mafia They Don't Fuck Wit U
  17. English 202 LyricsMobb Deep Backwards
  18. English 99 LyricsYoung Buck Eye of a Soldier
  19. English 43 LyricsUnlv Local 580
  20. English 244 LyricsThree 6 Mafia Wolf Wolf
  21. English 102 LyricsC-Murder Gangsta Walk
  22. English 114 LyricsTrick Daddy Gangsta Livin'
  23. English 179 LyricsJa Rule Clap Back
  24. English 87 LyricsG-Unit Straight Outta Southside
  25. English 19 LyricsCrime Mob I'll Beat yo azz
  26. English 145 LyricsOutkast Southernplayalisticadillacmuzik
  27. English 253 LyricsT.I. Front Back
  28. English 39 LyricsThe Luniz Funkin over Nuthin
  29. English 6 LyricsBeelow My Niggaz
  30. English 2 LyricsHitman Struggle Music Group Click Clack
  31. English 145 LyricsOutkast Git up, git out
  32. English 120 LyricsBirdman About All That
  33. English 253 LyricsT.I. Told You So
  34. English 61 LyricsYukmouth Gameova
  35. English 86 LyricsLil' Jon & The East Side Boyz Real Nigga Roll Call
  36. English 94 LyricsUgk Trill Niggas Don't Die
  37. English 125 LyricsKurupt Represent dat G.C.
  38. English 136 LyricsLil' Flip What Y'all Wanna do
  39. English 204 LyricsIce Cube Gangsta Rap Made Me Do It
  40. English 145 LyricsOutkast Y'all Scared

Version 2 of Lyrics to
Gangsta Shit by Outkast

Share on Google+
Share on Twitter
Like on Facebook
Share on any media
Comment on These Lyrics
 
Listen to song Gangsta Shit by Outkast for FREE