Artist
Updates
Popular
Artists
A-Z
Artists
A-Z
Lyrics
Lyrics
Updates
Popular
Lyrics
NEW
Lyrics

Lyrics to Backstabbaz
by Pooh-Man

Search for lyrics & artists here...
 
www.mp3lyrics.org
[edit]Song titleBackstabbaz
[edit]Artist namePooh-Man
[edit]Lyrics languageEnglish
Perform your corrections in the white field, then press submit
Your suggestion was successfully received.
It will be reviewed asap, THANK YOU!
Your suggestion is being sent, please wait...
Not sent because no change made.
You must make a change to send a suggestion.
Suggestion already sent for this field!
There was en ERROR! We were unable to receive your suggestion.
Please try to contact if you want to continue.
[edit]
They smile in your face, when you fall
They turn and wanna take your place
They smile, they smile

Now Mhisani you done fucked up, punk
So I gots to unleash a trunk of this gangsta funk
See what you did was make a player mad
And now I got to tear a gap out your bitch ass
All in my face complimenting my shit
But you get behind my back and badmouth me like a bitch
See I wanna know what your problem is, brother
Talking that shit about the kid from the gutter
Swearing you a pimp, you wanna be Mack
But everybody who knows your ass
knows it ain't shit like that
Punk-ass nigga, wannabe Goldie
Ain't nothing but a bitch is what my homeboys told me
Check the shit is ran, I left Dangerous on my own
So all that bad-mouthing me nigga, leave it alone
See accidents happen, to punk-ass laggers
Fuck you, stay off my dick, backstabber

They smile in your face
All in turn they wanna take your place
(You see I put my trust in you
But Dangerous Music didn't come through)
They smile in your face
All in turn they wanna take your place
(How's it gonna be, what you gonna do?
How you gonna come back to?)

Now here's a shot to you brothers who talk behind my back
You'd better get a strap and watch your fucking back
You ain't gonna live too long, you ran your mouth, nigga
So once again it's on
Here's my dick in your motherfucking mouth, chump
Fools tried to do me, now they gots some funk
For any fool who want to be a player
You'd better watch your ass, cause I slay ya before I pay ya
And I ain't taking a damn thing for granted
Find more similar lyrics on http://mp3lyrics.com/ETTRGlock 9 will take your motherfucking ass off the planet
You ran your mouth and threatened my life
So any nigga that you sin, he'd better come right
Cause life's a motherfucking bitch
And nine times out of ten I'm a nigga with a full clip
And I ain't tripping on gatting ya
So step the fuck back, you backstabber

They smile in your face
All in turn they wanna take your place
(Will somebody please take these
Knives out of my back?)
They smile in your face
All in turn they wanna take your place
(What's you gonna do with me?) (Repeat 2x)

Now I gots to rip another brother apart
And it ain't because I hate you Banks, you hurting my heart
You forgot who gave your ass its juice
Scared to say his name nigga, it was Bruce
Yeah, you know your punk ass ain't right
Motherfucker ain't never been to my nigga's gravesite
You know your ass gives Travis love
But seven duece is where you got your motherfucking blood
See "Fucking With Dank" put your ass at the top
But it seems like now that your ass forgot
Nigga you gon' learn your lesson quick
Seems your head got swoll as a son of a bitch
My nigga John got a message for you nigga
Never cross game, fool, never cross a killer
See you're lucky we don't tax ya
But you can live with the memory, you backstabber

They smile in your face
All in turn they wanna take your place
(I put my trust in you
But you didn't come through)
They smile in your face
All in turn they wanna take your place
(All smile in your face) (Repeat with ad-libs to fade)
[edit]
Wrong Lyrics? Help us improve and ↠ Correct Them !
Thank you for visiting www.mp3lyrics.org, we hope you had fun :-)

Comments on Backstabbaz Lyrics by Pooh-Man

 
 
Add a comment...
Comment using...
 
Facebook social plugin

Other songs similar to Pooh-Man Backstabbaz lyrics

If you like Backstabbaz lyrics by Pooh-Man you may also like the lyrics to these similar songs

  1. English 24 LyricsPooh-Man Bring it 2 'em
  2. English 24 LyricsPooh-Man Studio Gangster
  3. English 281 LyricsToo $Hort Get in Where you fit in
  4. English 281 LyricsToo $Hort Punk Bitch
  5. English 81 LyricsDr.Dre Bitch ass Niggaz
  6. English 122 LyricsDr. Dre Bitch Ass Niggaz
  7. English 1 LyricsSix-Two Bitch niggaz
  8. English 5 LyricsHitman Bitch niggaz
  9. English 505 LyricsSnoop Dogg Bitch niggaz
  10. English 69 LyricsYing Yang Twins Hoes
  11. English 65 LyricsDavid Banner B.A.N. (the Love Song)
  12. English 329 LyricsInsane Clown Posse Nuttin' but a Bitch Thang
  13. English 24 LyricsAMG Once a Dawg (Janine 2)
  14. English 204 LyricsIce Cube True to the Game
  15. English 123 LyricsNotorious B.I.G. Who Shot ya
  16. English 21 LyricsLa' Chat U Claimin' you Real (Featuring Project Pat)
  17. English 3 LyricsE-A-Ski Img
  18. English 238 LyricsE-40 Anybody Can Get It
  19. English 48 LyricsMac Bloody
  20. English 55 LyricsEazy-E Nobody Move
  21. English 24 LyricsPooh-Man Ain't no Love
  22. English 84 LyricsSpice 1 Wanna be a g
  23. English 69 LyricsYing Yang Twins Fuck the Ying Yang Twins
  24. English 11 Lyrics8-Bit You Ain't no Robot
  25. English 71 LyricsKool G. Rap and DJ Polo Two to the Head
  26. English 98 LyricsSlim Thug 3:16
  27. English 24 LyricsPooh-Man Niggas Ain't Playin'
  28. English 281 LyricsToo $Hort We do This
  29. English 241 LyricsZ-Ro I Found Me
  30. English 157 LyricsScarface Goin' Down
  31. English 90 LyricsProject Pat If you Ain't from my Hood
  32. English 68 LyricsMc Eiht Set Trippin'
  33. English 71 LyricsKool G. Rap and DJ Polo Go for Your Guns
  34. English 122 LyricsDJ Quik Niggaz Still Trippin'
  35. English 86 LyricsLil' Jon & The East Side Boyz Real Nigga Roll Call
  36. English 281 LyricsToo $Hort F.U.C.K.Y.O.U.
  37. English 6 LyricsDoja Clik Loud Talkers
  38. English 114 LyricsLimp Bizkit Full Nelson
  39. English 271 LyricsThe Game I Told You
  40. English 7 LyricsAnt Banks U Just a Punk

Lyrics to Backstabbaz
by Pooh-Man

Share on Google+
Share on Twitter
Like on Facebook
Share on any media
Comment on These Lyrics
 
Listen to song Backstabbaz by Pooh-Man for FREE